Schadegeval melden?

Verzamel dan zoveel mogelijk bewijsstukken van de opgelopen schade:

•neem foto’s of contacteer ons om er te komen nemen.

•contacteer ons voor de opstart en begeleiding van uw schadedossier.

•bewaar de beschadigde goederen voor eventuele controles totdat het schadegeval is afgesloten.

•verzamel facturen van dringende herstellingen

Wij staan u bij gedurende de hele procedure van dit schadegeval!

U kan ons bereiken op het nummer 00 32 9 335 55 55. Buiten de kantooruren dient u in het keuzemenu 2 te drukken om doorverbonden te worden met de permanentiedienst van ons kantoor.

Voor bijstand in België kan je terecht op het nummer 0800 964 64.

Voor bijstand in het buitenland kan je terecht op het nummer 0032 16 24 24 24

KBC Mobile/KBC Assist

Heb je een auto-ongeval, of schade aan je wagen of aan je huis? Werd er bij je ingebroken en een diefstal gepleegd? Of heb je dringend hulp van de bijstandscentrale nodig?

Met deze smartphone-app kun je vlot

Een ongeval, schade of ziekenhuisopname aangeven

KBC regelt dan achter de schermen alle administratieve rompslomp voor je.

Eenvoudig contact opnemen met je verzekeringsagent, de KBC-bijstandscentrale, VAB (bij pech).

• Kostbare bezittingen bewaren in een foto-album

Als je een voorwerp verliest of kwijtraakt door een diefstal, kun je dan naar de foto’s in het album verwijzen.

Via deze vind je meer info om de app te downloaden op uw smartphone: https://www.kbc.be/particulier...

Documenten

Particulieren

Ondernemingen

Algemene documenten schade

Leven en gezondheidszorgen